25 Mart 2012 Pazar

ALIŞVERİŞ


Outlet centerdayim..

Tommy kafayi yemis, cok pahali..

Mangoda guzel seyler mevcut ama benim kendime cimriligim yuzunden bisey alamadim..
Nedendir bilinmez, ben fiyat biciyorumm.. Atiyorum 100tl bisey olsun.. Icimden soyle geciriyorum '80 olsa alirdim'.. Boyle diye diye yine bisey alamadim..

LC waikiki; her zamanki gibi kotu kokuyo.. Insan bi havalandirir ya.. Kafayi bulmus ordakiler.. Hatta tahmi...nen on yasinda bir kiz cocugu kendi etrafinda donuyodu..
 

Lewis; 90 lardan yana hep ayni seyleri sattigi icin orada sadece kimsenin bilmedigi yabanci sarkilari dinleyip ciktim..
 

Batikte guzel seyler vardi.. Ama fiyatlandirma yaptim yine.. Fotur sapka denemekten her zamanki gibi cekindim.. Baktim baktim.. Calisanlar gitsin diye.. Biraz uzun bekledim sanirim.. Calisanlar kendi aralarinda fisildasip gulduler.. 'Mala bak ya, sapkaya asik oldu sanirsam hehhe' dediler gibi geldi bana..
 

Adidas, reebok; fosforlu esofman takimlarini, erkek slip mayolarini onlere onlere koymuslar.. 'Kim giyiyo ya bunlari..' Diye icimden gecirip ciktim.. Ayrica orda calisan erkeklerin elleri hep arkalarinda bagli sekilde duruyolar.. Adidas magzasi degil de Anitkabir sanki..
 

Sonra aciktim.. Mc donalds a girdim.. Hep ayni seyi siparis etmeme ragmen yine bi saat dusundum.. Kasiyerin sinir krizi gecirmesine ramak kala siparisimi gereksiz cumlelerle uzatip verdim.. "Light kola, buzsuz olsuz, iki gundur hastayim, bogazlarim berbat..' Derken baktim inanmayarak bakiyo ekledim 'ohohhooo' oksurdum yani.. Inandi, 'gecmis olsun dedi..
 

Tepsiyi aldigim gibi disari ciktim. Semsiye olan masalar dolsugu icin gunesin tam altindaki masaya oturdum. Hepsine semsiye koymak neden bu kadar zor diye dusunurken, icim sIkIldi, bende boyle bisey yaziyim dedim..

Hiç yorum yok: