10 Nisan 2012 Salı

BEKLENTİLİ TEBESSÜM

Ben aslında iyi bir anlatıcıyımdır; yani ne biliyim, güleriz çok..

Ama 3-5 arkadaşın bulunduğu bir ortamda 'Ya Rezzan şunu anlatsana, süperdi ya valla' dediklerinde; olmuyor arkadaş...
Gelişine vurmak lazım bu durumlarda; içinden gelmeli anlatmak..

Hayır yani, bırak beni, dinleyenler için de bir eziyet.. Zaten dikkat edin, bu durumlarda insanlar anlayış göstermede oldukça bonkör davranıyor.. Tabi acıyorlar o durumda insana; tebessümle dinliyorlar..

Suratında anlatmak zorunda kalma hissinin ifadesi; kendinden emin olmayarak, kekleyerek; kendi güldüğü şeyi anlatan bir tip..

Beklentili tebessüm seni dinleyenlerin yüzlerinde..

Ama;. ya konunun bittiğini anlamazlarsa? Oooffffff.... Beklentili Tebessüm devam eder yüzlerinde. (öl burda daha iyi)

Aynı şeyi tekrarlayıp durursun, çırpınırsın demek daha doğru..

'Çok komikti ya, hehehe, Çok güldük yaaa, heeeehhee, valla süperdi heheheh..'

İçinden şu geçer: ''Anla nan anla! Bitti!''

Son zamanların ağrı kesici bir cümlesi varki; işte onu kullanınca insanlar bu durumu anlıyorlar:
'' Paylaşıyım dedim.''
 Ama bunun modası da geçmek üzere; bu duruma başka bir ifade bulmak gerek..

''Dermişiiiim'' vardı bir aralar; kullanılmaz oldu (çok şükür). 'Paylaşıyım dedim' de böyle olacak.. Birşeyler yapmalıyız; bu durumdan kurtaracak cümleler üretmeliyiz..

3 yorum:

Bilgen dedi ki...

Zamanın behrinde, oğlumun rus dans hocasıyla aramızda geçen konuşmayı hasbel kader aile fertlerimle "paylaşayım demiştim", aradan 7 yıl geçti hala "anlatsana bea! n'olur"lara maruz kalıyorum.. yazını okuyunca o geldi aklıma..
bi de tabii yazını beğenmeden ve yorum yapamadan duramamanın etkisi de yadsınamaz ;)

Unknown dedi ki...

:) Benden de şuna maruz kalacaksın '' YAZI-MAZI ya yazmıştın rus hocayla ilgili, onu anlatsana bea Bilgen, acayip merak ettim.. Hadi beaa''

Bilgen dedi ki...

Karşılıklı olmak zorunda, işin içinde vücut dili ve şive mevcut :)