26 Haziran 2012 Salı

DER-TOP



Farkettim ki hava sımsıcak olduğundan beri hareketlerimde daha ekonomik davranmaya başladım..!
Yemek yapmaya üşenip 3 öğünü tek öğünde hallediyorum, açlıktan ölecek gibi olup biri gelip birşeyler hazırlar mı acaba diye bir mucize bekliyorum, kimse gelmiyor yemek yemiyorum. Işığı kapatmak için çoraplarımı yada yakınımda ki kelebek tokamı düğmeye atıp denk getirmeye çalışıyorum, denk gelmezse ışığı açık bırakıyorum ama sıklıkla denk getiriyorum. Yataktan yada oturduğum yerden kalkıp harekete geçmek için 5-10-15-..? dakika oyalanıyorum ve bazen yapacağım şeyden vazgeçiyorum. Çamaşırları asmamak için yıkamıyorum, yıkanmış çamaşırları ütülememek için toplamıyorum. Sıksık susamayayım diye tek seferde 3 bardak su içiyorum, sonra çişim gelmesin diye dua ediyorum. Üşenmek eylemine gönülden bağlıyım.
Derlenmeliyim, kısmet! :)

Hiç yorum yok: