28 Mart 2012 Çarşamba

OOOO BAŞKAN

Elleri cebinde kambur yuruyen ve yuzunden dusecegi kadar dusen parcalarla kara kuru bir tip yururken.. Dur once bi aciklama yapiyim..Karsi cinse ozgu, pohpohlamanin zirvesinde gezinen bir selamlama bicimi varkiiii... Ornegin, 'huuoop Serkan BASKAN' gibi.. Cevap olarak da su geliyor ' iyidir REIS'... Heh iste.. O cocuk da boyle selamlandi.. Alaam, gormelisiniz, cocuk sanki gercekten biseyin baskan...i, ama baskan oldugunu unutmus, selami alinca 'dogru lan ben baskandim' dercesine, bir degisime ugradi bir kac saniyede, anlatamam.. Eller cepten cikti, doksan derecelik kamburluk gitti, gogus ilerde popo disarda yurumeye basladi, sanki kilo da aldi gibime geldi o an.. Gitti o kara kuru cocuk, yerine yengec gibi yan yan yuruyen tek kolu arkasinda yuruyus ritminden daha hizli sallanan bi tip geldi.. Ne degisimdi o oyle.. Kizlarda oyle bisey yok.. En has selamlama 'naber tatlim' dir.. Zaten hos da olmaz.. Tamamen atiyorum, misal 'Oooo melissa baskan nabiyyoon hafiss' diye bisey olmaz, olmamali da zaten.. 'Iyidir Rezzan reis' 'dogru nan ben reistim'

Hiç yorum yok: