30 Mart 2012 Cuma

GERGİNİM

-O ben olmadığım sürece; bilmiş bilmiş konuşan birisinin ensesine vurulması beni güldürüyor.
O tok ses; vurulanın omuzlarını yukarıya çekmesi, boynunu görünmez kılmaya çalışması..
Cani miyim bilmiyorum ama; güldürüyor işte.. Seni de güldürmüyor mu, doğru söyle..

-Herkesin kendi kendini ; sevmediği özelliklerini frenlemek için seçtiği yollar vardır. Ancak bu otokontrol müessesesi bazen pek yolunda gitmeyebilir. Bu nedenledirki; bir sebepten kendinden memnun olmayan kişiler diğerlerinden yardım talep ederler. Cümleler değişmez..
' Bak bidaha tırnak yersem, vur bana; acıma  valla vur..'
Cevap olarak mecbur; 'yok ben öyle şeyler yapamam' dersin demesine de..
Gerilip gerilip, yaradana sığınıp bir tane çarpasın gelmiyor mu, doğru söyle?

-'Herkesin düşüncesine saygı duymak lazım' cümlesine hak veriyorum da önce bir tane patlatsam da sonra saygı duysam. Sen de istedin bunu biliyorum.

- Otobüste tek kişilik koltukda otururken; cinsiyet kötürümlüğünden yerini değiştirmek isteyenlere, hayır cevabı veremediğinde, dişlerini sıkıp küfür etmedin mi hiç?

- Aynı anda kasaya girdiğin kişinin hiç sesini çıkarmadan omuzuyla seni ittirerek önüne geçmeye çalışması sırasında beynine kan sıçramadı mı?

-  Muhabbeti sarmayan bir kişi; seni her gördüğünde yanına gelip ; sana selam vermeyi ve havadan sudan konuşmayı adet adet haline getirdiyse ve sen uzaktan onu gördüyesen, 'amaaaan yaa öööfff' demiyor musun?

Hiç yorum yok: