3 Nisan 2012 Salı

KIYAFET MATEMATİĞİ

Kiyafetlerim üzerine bir matematik oturttum ben.
Öyle 'matematik' deyince artist biseymis gibi anlasilmasin.
Onun eş anlami; tembellik aslinda.. Ya da kiyamamak..
Misal; camaşirsuyu mu bulasmiş gömlegime... Olsun.. Üzerine kazak giyerim..
Misal; terliğim ha koptu ha kopacakmi.. Terligi attira attira yürürüm yine de, yapistirmam onu..
Misal; tshirt; yikandiktan sonra cekti mi.. Olsun, yatarken giyilir..
Iste bunlari sadece sen biliyorsan ve sadece sen kullaniyorsan icten ice 'zekiyim unan ben' diye haz verir.. Ancak; misafirlige gelen arkadasina aciklayamazsin bunu..
- ya Rezzan, bu terlik kopmak uzere
+ he o mu? Attira attira yüruü.. Bak böölee yapcan..
- ya kac paralik sey; gidelim aliyim ben sana onun aynisindan
+ yohk! Kullanilir o daa..
-ooff iyi.. Nasil yapcaktim.. Aman yaa
+ söölee attirdigin zaman yeni gibi....
Fln fln...

 O_o bence anlasilmadi..

Hiç yorum yok: