27 Mart 2012 Salı

PERMA


Hediye kutularinin uzerine, simdi adini animsayamadim, kurdela diyim ben, onlari makasla bas parmaginiz arasinda sikistirip hizlica cektiginizde, boguk bir ses gelir ucuna ulasana kadar, islem tamamlandginda permali gibi olur o adini animsayamadigim kurdela (kurdale yada, aman iste neyse ne).. Simdi bunu anlatmamin altinda yatan sebep su; oss senesi hem okul hem dershane, bildigin test evidir. Sur...ekli test cozersin.. Matematik testi cozmeye calisiyorum, tabi beceremiyorum.. Okuldaki hocama sorayim bi dedim. Cok da severdim kendsini, saygi duyardim.soruyu gosterdim, hocam cozermisiniz falan.. Yahu gozum takildi, hocanin kirpigi dusmus yanagina.. Gozumu alamiyorum, o hararetle anlatiyo, yok carpanlarina ayir, yok karesini all.. Dinleyemiyorumki, kitlenms kalmisim kirpige.. Dayanamdim 'hocam, kirpik dusmus, yanaginzda' dedim, kendi yuzumde yerini isaret parmagimla gostererk.. 'Ha oyle mi ' dedi.. Yerini tarif etmeme ragmen yok, alamiyor kirpigi.. 'Sen aliver' dedi. Cerrah titizligiyle yaklastim, tuttum, cektim.. 'Aaaaaggghhh!!' Diye bir ses geldi. Baktim, bizim kirpik perma olmus..kirpik degilmis o, ben oyle sandiydim.. Adamin kilini cekmisim megersem.

Hiç yorum yok: