5 Nisan 2012 Perşembe

HELACI

Evlerinin onu boyali direk' diye bir sarki vardi bi aralar, Öyku-Berk soyluyordu..
O sarkinin soyle bir sozu vardi; 'her aciya dayanamaz bu yuuureeek..' Diye.. Iste ben ordaki 'her aci' lafini, senelerce ne olarak anladim ve o sarkiya eslik ettim, biliyomusunuz.. 'HELACIYA'...
Sacma geldigi zamanlarda mantik cercevesine de otturdum guzelce bu lafi.. Soyle 'gonul bu,, ota da konar...' diye... Bi terslik oldugunu cok cok uzun zaman anlamadim, yani 'manda yuva yapmis sogut dalina' diye fizik kanunlarina aykiri bir durumu benimseyen turkuler vardi da, helaci niye sevilmesindi,alla allahti.. diye dusunmustum.. Bide eslik ettim ben zamaninda , canli muziklerde buna.. Ay ay, dusunsene 'helaciya dayanamaz bu yuuureeek' diye bagira bagira sarkiya eslik eden bir tip, allah benim iyiligimi versin emi..

Hiç yorum yok: