8 Temmuz 2012 Pazar

PAZARLAMA

'Kendi blogunun reklamını yapmalısın bence, tanıt kendini insanlara biraz'

--'Çekiniyorum kızım ya; pazarlamacı gibi ne o öyle'

'Gel bak ben açayım konuyu, ağzın laf yapar senin, dene bi'

--'E, iyi bari'...

Ben yapamam, kendi beğendim şeyi övemem, çekinirim. Hele bir de konu bensem; benim yaptığım şey ise, bini bir yaparım, ezerim çok. Bloğun adından da anlaşılacağı üzere...

Şimdi; benim mükemmel pazarlamacı konuşmamla başbaşa bırakıyorum sizleri...

Ece; 'Ya Rezzan da süper blog yazıyooo, anlatamam.'

Reklam yapacağım genç: 'Aaa öyle mi, ne hakkında yazıyorsun peki?'

Ben: 'Eee, şey yazıyom, yazı- mazı gibi bişey'



Reklam yapacağım meraklı genç: 'Haa ne güzel, ne hakkında yazıyorsun? Moda? Siyaset?'

( Moda derken kendi de inanmadı.)

Telaşlı ben; ' Yazı işte, güncel şeyler'

Reklam yapacağım, açıklama bekleyen genç: 'Güncel derken??'

Ne demek istediği anlaşılmayan ben: 'Güncel derken yani, şey.. Şöyle bir şey.. Hani insanın başına gelen şeyleri yazdım ben bloga. Okumalık yani..'

Yalan söyleyemeyen reklam yapacağım genç: 'Hımm, anladım'

EcE: 'Rezzan her insanın başına gelip de kelimelere dökemediği durumları mizansel bir dille ele alıp insanların 'Gerçekten öyle' demesini sağlayan akıcı yazılar yazıyor'

Ecenin sırtından geçinen ben: 'He ya öyle yapıyom! eheh'

Teşekkürler kraliçe :]

Hiç yorum yok: